Beixo en Corona

Op instructie van de landelijke overheid is onze winkel vanaf 15-12-2020 t/m 09-02-2021 helaas gesloten. Onze werkplaats is wel open voor reparaties, neem hiervoor contact met ons op. Ten slotte kunt u telefonisch of via onze webshop uw bestelling doorgeven, waarbij wij u de mogelijkheid bieden om deze op afspraak af te halen of te laten bezorgen. Mocht er in de toekomst door omstandigheden de maatregelen wijzigen, dan brengen wij u via onze website hiervan op de hoogte. Mocht u vragen hebben neem dan contact met ons op via 030-2129866 of stuur een e-mail naar info@beixo.nl

De levertijden van nieuwe fietsen zijn langer dan u van ons gewend bent. Lees hier waarom.

Daarnaast nemen wij voorlopig de volgende maatregelen en vragen om uw medewerking:

– We werken alleen op afspraak.
– Wij schudden geen handen meer.
– We vragen u gepaste afstand te bewaren met elkaar en met de medewerkers.
– Zorg er voor dat u niet langer in de winkel bent dan nodig is.
– Bij afgifte van uw reparatiefiets nemen wij uw gegevens op en zullen voor verder overleg/vragen telefonisch contact opnemen.
– maak een reparatie afspraak per telefoon of per mail. Ook dit scheelt tijd in de winkel.
– Bij verkoudheidsklachten verzoeken wij u thuis te blijven.
– Kom niet binnen als er te veel mensen in de winkel zijn. Maximaal 8 klanten met gepaste afstand tot elkaar.
– Wij maken meerdere keren per dag de balie en pin automaat schoon. en zullen na een proefrit ook de handvatten schoonmaken.

Wij hopen hiermee dat we de komende periode nog zoveel mogelijk mensen kunnen helpen met reparatie of een nieuwe fiets en vragen uw begrip voor onze tijdelijke regels.

Hoe vouw je een beixo compact in en uit?

Hoe worden garantieclaims afgehandeld?

Beixo gelooft in haar producten en zal zich maximaal inzetten om u tevreden te houden. Mocht u toch een claim hebben dan dient u deze aan te melden bij uw dealer. Na het constateren van enig gebrek bent u verplicht om het gebruik van de betreffende fiets onmiddellijk te staken en voorts al het mogelijke te doen en te laten ter voorkoming van (verdere) schade.

Download hier de volledige garantiebepalingen.

Biedt beixo ook verzekeringen aan?

Jazeker. Beixo werkt samen met ENRA voor de verzekering.

De fietsverzekeringen van ENRA zijn af te sluiten voor drie of vijf jaar voor een éénmalige premie. Daarbij kan er gekozen worden voor een diefstalverzekering of een cascoverzekering (inclusief diefstal). De cascoverzekering is inclusief een verhaalsrechtsbijstandverzekering, een ongevallen-opzittendenverzekering en voor de gekozen looptijd gratis hulpverlening bij pech.

Voor E-bikes biedt ENRA een aparte verzekering. Bij de cascoverzekering (inclusief diefstal) krijg je voor de gekozen looptijd eveneens gratis hulpverlening bij pech. Een optionele garantiedekking behoort bij deze verzekering ook tot de mogelijkheden.

Op deze website sluit je direct een fietsverzekering bij ENRA af.

Hoe werkt de garantie?

Beixo geeft twee jaar volledige garantie op het frame en op de cardanas. Op de overige onderdelen hanteren wij de standaard fabrieksgarantie. Deze bedraagt één jaar.

Voor de elektrische fietsen gekocht na 1 januari 2016 geldt een garantieperiode van twee jaar op de accu en de overige elektrische onderdelen.

Alleen de eerste eigenaar kan aanspraak maken op garantie. Slijtage en vocht vallen buiten de garantie. De garantie vervalt bij foutieve montage van accessoires, demontage van de cardanas en bij oneigenlijk gebruik zoals stuntrijden. In eerste instantie verwijzen wij u naar uw eigen fietsenmaker. Deze kan 9 van de 10 problemen oplossen.

Omdat beixo gelooft in de geleverde kwaliteit hanteren wij na de standaard garantietermijn een coulanceregeling op basis van afschrijving.